Danmark-Sverige

Är hemkommen från min faster. Dock var det några dagar sedan. Efter två dagar där och mycket pratande är jag näst intill fortfarande torr i munnen skulle kunna dricka hur mö som helst. Efter min hemkomst har jag varit på Bio och sett filmen Bananas. Det handlar om märket Dole om hur deras bananer är besprutade så att folket på odlingarna blir bland annat sterila. För att stödja projektet om att stämma Dole.. kan ni till exempel gå med i gruppen Bananas på Facebook..
Veckan har gått fort som vanligt... Idag har man sett inte speciellt bra match mellan Sverige och Danmark. Ganska retfull match men men. Vad gör det egentligen att Sverige inte vann.. ? Lite trist förstås. Men i vilket fall som helst så hade jag inte fått åka till Sydafrika iallafall....
Det enda som jag har fått lära  mig denna veckan.. tja har lärt mig mycket men det jag kan komma ihåg är att Nutella och Jordgubbssylt tillsammans på Våfflan är inte gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0