Godmorgon!

Äntligen har jag fått tillbaka min data! Nu kan man änligen lägga in lite bilder igen. Igår var det shopping någon timme på dagen. Köpte svarta leggings i skinn, pälsväst och en stickad klänning.... Känner mig verkligen tillfredställd och lycklig igen när man fått shoppa. Det var verkligen längesen.. tyvärr. Nu tänkte jag kila ner i köket och baka något som vi kan ha till kaffet då jag ska till farmor och farfar i eftermiddag. Jag har nämligen varit och handlat och ska laga middag hemma hos dem senare idag. Till förrätt blir det rödbetor med smör och ostar. Varmrätt blir det fläskfile med stektagrönsaker i ugnen och chilisås med pressad potatis. Till efetrrätt serveras Mango och Passionsmousse med färsk mango. Sedan blir det kaffe och kaka till det.. har jag inte bestämt. Får väl se vad jag kan slänga ihop i köket.

Kommentarer
Postat av: Helena

Men shit vad har hänt??? Nästan perfekt svenska rakt igenom...;-D

2009-10-04 @ 13:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0