Hos min älskade faster!

Då var det åter måndag. Söndagen igår blev lyckad hos farmor och farfar dem tyckte menyn var great! Idag hade jag körlektion.. Det börjar närma sig 6:e uppkörningen så kanske eller DET SKA smälla då!! Tidigare imorse idag begav jag mig till faster min i Simrishamn. Är så glad att jag kommit hit. Känns som att det var super längesen jag var här... Jag är nästan torr.. eller nästan jag är torr i munnen nu efter allt vi har pratat om idag.. MIn morgon började med fruksot på Espresso House däredfter tågresa med avslut av fika med faster.. Lunch med Kycklingsallad för att få lite kompensation med att ta eftermiddagen med kanelbulle och två Singoalla... Positiva med Singoalla är att det är 10 kalorier mindre i dem än vad det är i Ballerina. Nu kallar snart soffan och jag tänker inte missa Hollywood fruar idag.. Sista avsnittet. Anna Anka kan bara beskrivas med två ord.

1. Helt sjuk! 2. Stört Skön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0