Lugn helg!

Nu lovar jag att bloggen ska keep going on... Det ska bli fortsatt skrivande. Veckan som varit har givit praktik och just nu njuter jag av helgen. I fredags hade jag och Christian en lugn kväll vi såg Wallander- Prästen där jag är med i en scen och syns hela tiden=) Lördagen var helt underbar. Åh! Jag och Christian var på Entre hela dagen och shoppade. Så skönt det var!!!! Asså man blir glad, lycklig, pirrig, kär, livet känns underbart och alldeles tillfredställt då man får handla. Idag ska det ögonblicket familjen Javerud väntat på så länge hända! VI SKA TILL NYA IKEA! Jag längtar till att åka dit.. sedan ska vi till någon annan affär mamma ville besöka ingen aning om vilken men efttr det ska jag köpa nya skor... Lägger ut dem på  bloggen senare.. och så blir det United 16.30. Men först nu ska jag och mamma cykla till Charlottes Kafe här i Åkarp och äta brunchTröja- Bondelid från MQ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0