PRAKTIK!

Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering. Nu har praktiken satt igång. Jag är på en förskola i åldern 1 till 3 år. Man är lite trött när man kommer hem. Man blir alltid tröttare när man är på praktiken än när man kommer hem och jobbat på förskola en hel dag.. Konstigt!? Har varit med mamma och ätit på restaurang Cs i Åkarp idag och ätit världens största schnitzel. och gått en lång runda med Bongo. För att kunna gå ut var jag tvungen att ta på mig tre tröjor en dun jacka och thermobyxor, mössa och vantar. Det har blivit riktigt kallt... Vintern redan här? Verkar så.. Men jag längtar till julen.. Kanske det kan bli en vit jul i år? Jag hoppas det älskar snö men dock INTE Slask. Jag har iaf avklarat 4 julklappar så jag känner mig riktigt duktig. Jag älskar att handla julklappar. Jag har därför i år fått i uppgift att ta hand om Saras budget för julklappar och handla till hennes släkt!=) Nu har jag iallafall tagit en dusch och gjort en Smoothie.. Ska lägga mig strax och läsa nya Veckorevyn..

God Mango Smoothie
. (Fast det kan bli lite beskt med Mango) Vanilj yoghurt + mjölk, honung, kokos och Mango.

Måste säga att jag åt en Espresso Kaka idag den var verkligen inte god! Bara en liten parantes...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0