Tupperware!

Då var första skoldagen efter praktiken avklarad. Det blidde en heldag. På kvällen har jag varit i Ystad på Tupperware möte. Det är redan så roligt att sälja Tupperware och mer inspirerad blir man när man åker på möte och får se alla nya fina saker som kommer.

Nu sitter jag i sängen och har Spotify igång, som bara spelar julsånger. Julen är så himla härlig tycker jag. Nu får det strax bli till att sluta ögonen och somna gott i min fantastiskt sköna säng. Dagen imorgon bjuder på frukost halv tio i stan tillsammans med Elin och lite skola därefter. På kvällen ska jag, Chritian Rhode och hennes kompis Linn gå och se filmen UPP på bo. Vi ska se den i 3D. Jag tyckte från början då vi planerade bion att det skulle vara roligt och spännande att se den i 3 D. Men nu börjar jag bli lite nervös.. ibland blir man litte virrig av det och kan näst intill bli lite läskigt. Vi får väl se vad resultatet blir imorgon. Nu bir det iallafall bed time.!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0