090909

den 9 september 2009

090909

Japp, idag är det 090909. Det är min mammas födelsedag idag. Hon ska bjuda några vänner på middag ikväll så det blir jag som får ta storstädningen då hon jobbar fast Robin dammsugade nedanvåningen iallafall. Jag har tagit ovanvåningen och skurat badrummet. Det har nog aldrig varit s rent sen vi flyttade in. Känns knappt lönt att bo i ett hus med fint nytt badrum blir ju ändå lika smutsigt som ett gammalt Jag e verkligen trött nu på och göra vid badrummet dock tycker mamma jag ska ta badrummet nere också men puh! I don´t think so. Det tänker jag överlämna till mi kära bror. Nä nu får det fortsättas att städas sen ska jag bege mig till farmor och farfar och vattna deras blommor kanske ska storstäda deras hus nu när jag ändå är igång? Vi får se hur det blir med den saken..
Upplagd av Rebeckas kl. 12:48

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0