13 Augusti

den 13 augusti 2009
Igår var jag mamma Ronja och Rhode på Ullared. En trevlig dagsutflykt. Vi var först på Scorett, MQ outlet.Men vi hittade tyvärr ingenting. Men det gjorde vi dock på Ullared. Vad handlade vi? Hm, ja. Jag handlade faktiskt lit julklappar. -Jag sa ju att jag börjar planerat. Lite annat smått och gott som kan vara roligt att ha.. Inget speciellt. Det var en trevlig dag med mycket skratt och skoj. Kvällen avslutades igår med Godis snören tävling när vi var hemma vid tolv tiden på kvällen. Tävlinegn mellan mig, Robin,Rhode... Robin vann jag tvåa och Rhode kom trea.
Spelade minigolf på campingen i Ullared innan vi åkte hem. Jag kom sist! Men jag kan ju inte vara bra på allt.=)

Åt Pizza vi köpte och tog med oss. Jag och mamma tog Pizza a la Ulared. Mycket god pizza md gräddfil oh kräfter. Inte dumt alls.


Min Kundvagn!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0