24 7

Då har fröken me köpt ett gymkort. Det invigs idag klockan tio tillsammans med annika.Vår filosofi är : -Gymma först och fika sedan! DEt ska bli trevligt.. Annars är dagen tom fram till klockan sex då det blir inventering på jobb. Jag kan inte minnas sist jag var så här mycket ledig. Ska erkänna att det är jätte skönt.. Imororgn är jag också ledig och har då tid för nagalar, klippning och för slingor. Men jag ska nog ringa och boka av slingorna jag tror jag har ångrat mig.. jag vet inte riktigg får bestämma mig. Har bara slingat mig en gång tidigare e så rädd att man inte ska gilla det.... Sedan måste jag bara presentera min fantastiska visp Speedy Chefen. Jag vispade 3 dl grädde till Kladdkakan igår. det tog 45 sekunder... Fantastico!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0