A la carte Robin

den 8 september 2009

A la carte Robin!

Som sagt Robin min lillebror fyller 19 idag. Till middag blev det en av Robins favoriter. Det blev ny grillade revben, wokade grönsaker, vitlöksbröd, cheese chips. Det var inte alls dumt! Glassbåt till efterätt, men efter all fika idag då ett ballerina kex inhåller 60 kalorier har jag ätit 4 stycken och kanelbulle på de så gav jag halva glassen till min hund Bongo. Efter det blev det spelning på hög volym i vår stereo med Robins nya Cd. Kommer inte ihåg vad den heter men jag återkommer med det. Det har varit disco för fullt den senaste timmen. Mamma tröttnade på dansen så vi fortsatte med "Följa John" Nu är familjen Javerud utslagna och för min del kanske en dusch inte alls skulle sitta fel.. Så blir det nog åh nu vet jag! Ska fixa mina fötter, naglar skrubb på kroppen har ha eget SPA! Me like! Så får det bli.. Imorgon blir det tidig uppstignig för då ska barnen Javerud sjunga för sin mamma som fyller 42. Nä nu tänker jag lämna datan för ikväll och resa mig upp ur skinnsoffan innan hela min rumpa fastnar av svett. Nice! I´m so nice! Men till mitt försvar fastnar nu min rumpa då det inte är något konstigt. Alla människor svettas om rumpan typ. Men i mitt fall är det för att jag har en för kort klänning som åker upp öve rumpan. Why? Min mamma tvättade den. Det är inte den första. 30 grader mamma!!!!! Jaja inte säga det för högt då får man väl höra "tvätta själv" nja, bättre att få det gjort. Men det sorgligaste med mina vackra kläningar är att jag bara haft dem en gång då mamma har krympt dem. Nej nu blev det negativt på trån här, hon är väligt bra oxå min snälla mamma!!!
Upplagd av Rebeckas kl. 22:15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0