Beck!


Idag är det en alldeles speciell dag. Den nya Beck filmen har premiär. Jag bara längar tills klockan blir 18:20 så att filmen kan börja.. eller tja tills klockan blir 18:30 för först ska det vara all den där onödiga reklamen. Förutom reklam på kommande filmer för det gillar jag=) Fast jag har sett på bilderna att min favorit- Självklart Miakael Persbrant!! är väldigt skäggig.. Inget jag tycker om men okej, låt gå. Hoppas den är lika bra som dem andra filmerna men det skulle jag tro. Loggar in ikväll på bloggen och berättar hur filmen var.. Nu ska jag fortsätta plugga vidare på en gammal uppgift så att den kan bli klar. Fast jag känner nu att det gör inget att jag är sen med uppgiften. För det första är jag övertygad om att allting i livet löser sig. Det finns inga hinder bara motstånd.. Men man får kämpa.. Denna uppgiften i maj månad rent ut sagt Sög! Allt som stod i boken var bokstäver som bildade meninga likt "blajablajblablajbl.." o.s.v. Men nu när jag började läsa idag slog det mig Rebecka Javerud- Men du, boken är ju intressant. Vilket den faktiskt är så det är intressant att skriva på uppgiften nu. Jag försöker inte säga att uppgiften är mitt livs upplevelse. Roligare saker kan man finna om man säger så. Men jag menar mer att allt har sin tid. Det är meningen att uppgiften ska bli gjord nu och det känns bra. Saker måste kännas rätt från det att göra val, till att göraskol uppgifter eller när man ska ta på sig ansvaret att bli statsminister o.s.v, ja (skolminister går också bra, för en liten parantes) så att dem i riksdagen vet efetrsom att jag starkt räknar Reinfelt som en av mina största läsare.. Nej nu får jag sluta om det ska bli något gjort! Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0