Bilresa hem från stockholm!

den 23 augusti 2009
Jag och Rhode i Söderköping. Vi stannade till där påvägen hem från Stockholm. Det var det som var anledningen till min spontana resa till Stockholm. I Söderköping ligger nämligen ett glass cafe där dem säljer jätte stora glassar. Det vill inte jag missa!
Mitt val av glass. Glassarna kostar runt 100 kr stycket.








Mammas glass till vänster och Rhodes till höger.




Jag önskade Safari på Kolmården. Vi körde en extra runda på 5 mil för att jag skulle få min upplevelse men vid entren var det Lindas bil som stoppade oss. Mamma ville inte köra någon annans bil och ångrade sig så vi vände. Jag fick iallafall en bild på skylten på väg in till Kolmården...
Upplagd av Rebeckas kl. 22:04

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0