Frukost!

Idag har jag gjort något av det mest fantatiska man kan göra. Ätit en underbar frukost. Det finns inget bättre än att vakna och äta en god stabil härlig frukost med hundra pålägg... goda mackor, gott te, något på tallriken, som ägg bacon korv, frukt ostar.. Mmm. Underbart. Som pricken över i:et åt jag den med nära och kära. Vilket är underbart. Rhode firade nämligen sin 15 årsdag. Sedan bar det av till jobb.. Men efter en kort arbetsdag på 4timmar väntades en god middag at home. Men när middagen var slut och jag reste mig upp insåg jag att i min mage låg en portion för mycket. Men det är en känsla jag kan hantera. Som avslut på kvällen blev det några Vänner- avsnitt.. Finns det något bättre Tv har skapat? Tror inte det!
Sitter just nu och kollar runt på olika tränings verksamheter. Jag har gått på friskis och Svettis i många år nu där jag tränar Core och jympa. Men tänker om man skulle göra något annat för att variera sig lite. Men jag hittar ingen bra tränings studio.. Någon som vet??
Har även en annan fråga att fundera över. Varför måste man ha munnen öppen när man målar mascara?
Upplagd av Rebeckas kl. 22:15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0