Galen!

Jag blir verkligen galen när ingenting fungerar. Har suttit en halv timme nu och letar förgäves efter en doktoravhandling jag ska läsa. Men jag hittar den inte. Asså det är så sjukt jobbigt att man bara vill gråta en skvätt. Och tänka Gud vad det är synd om mig som inte hittar på Internet.Vad ska man göra lixom... Åh. Som ni förstår så består hela denna tisdag som jag inte just nu fö sekunden kanske minuten kanske den senaste halvtimmen bara avskyr. Ingenting går som man vill. Man blir ju knäpp av att plugga. Man står up tidig morogn för att vara effektiv men vad hjälper det om inte hjärnan börjar fungra förrän klockan slår ett och då blir det fika hemma hos Sara. Det ser jag enormt fram emot. Något mer positvit är att jag och mamma ska på bio premiären på fredag "Flickan som lekte med elden" Jag längtar! Nä för att något ska bli gjort här hemma nu så får jag läsa Män som hatar kvinnor. Jag läser nämligen den boken till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0