Godmorning Ladies and geltelmans

den 28 augusti 2009

Godmorning ladies and gentleman!

Morgonen börjar med frukost framför datan och TVn. Låter kanske inte jätte bra! Ska snarast ta någonting på mig. Mamma är snäll och kör mig in till stan nu på morgoonen. Det är skönt att bli körd men jag tänkte igår att det var bra jag skulle cykla idag så jag fick 3 mils motion men man får väl äta lite mindre idag då. HI! Vad händer i stan? Jo, jag tänkte komma one more step closer mitt Körkort!! eller det känns mer som mitt ö-kort!! Vi får väl se. Har haft mardrömmar om denna körningen inatt har gråtit floder i mina drömmar. Jag fick övningsköra en buss i drömmen med typ 12 personer när vi stannade skulle jag fästa grejer på en vägg och igenom hela vägen vi körde på var det vägarbete och man var tvungen att byta fil var och varannan minut. Hoppas det går bättre på körningen idag då... Ciao! See you later guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0