Godnatt!

Godnatt alla, lägger mig nu. Imorogn blir det ordentliga tag med uppdatering. Har ju som sagt fått kameran att fungera, det är ett nytt system i datan.. Hmm ska bara komma ihåg hur man gör.. Kanske kan det komma upp lite bilder imorogn I hope! Nä nu ska Robin låna min enormt gulliga data.=) Ni har väl inte missat bilden för den nya outfiten på min data? ...... Sitter och funderar på att jag har bara fikat en gång idag?! Det är inte bra när mamma åker bort min största passion har glidit. Får se om Robin kan tänka sig en fika imorogn. Inget mig emot. Mmm.. en fin bakelse nu. Nä, guud vad jag blir sugen. Man blir nästan rädd för sig själv ibland. Satt igårkväll i telefon med Alex min kompis han började typ prata om Hamburgare på olika ställen.. Alltså prata om det ett på natten när man bor i Åkarp och varken har bil eller körkort. Åh, här snackar vi jobbig känsla. Igår natt kändes det som jag hade typ kunnat göra vad som helst för en hamburgare. Men lusten, suget gick över då min kropp härligt nuddade vid lakanet i sängen , sen tror jag inte jag minns mycket mer... Sov gott alla! Tror jag gör detsamma nu ikväll. Dock utan drömmar om Alex, jag och en stor Hamburgare som springer emot oss....
Upplagd av Rebeckas kl. 01:22

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0