Hösten kommer närmare..

Tupperware demonstrationen blev bra igår, nu väntas en ny på torsdag. Det blev en godkänd försäljning.
Nu har jag precis ätit en god stabil frukost efter att varit ute med Bongo min hund. Frukosten var riktigt god idag. M. Känns som jag skulle kunna äta hur mycket frukost som helst.. tsi.. Nu tänkte jag ladda upp med en bra spellista på Spotify och lägga mig i soffan och tända lite ljus och PLUGGA! Det tar aldrig slut och tentan kommer bara närmre och närmre... vi får väl se hur det går. Känns mysigt och ligga inne och plugga idag när man känner blåsten utanför. Nu är hösten påväg. Jga har faktiskt längtat. Till att använda klänningar, koftor, leggings.. ja det finns så många fina höstkläder men framförallt att ta fram mina stövlar!! Har längtat efter dem. Men jag har en känsla av att jag älskar hösten tycker om när den kommer nära men om en kort tid kommer jag att längta efter sommaren igen.. Med lätta högklackade skor och tjusiga klänningar.. men tiden går snabbt och vi är väl snart där igen... tänk om tentan på torsdag kunde ha ämnet höstkläder. Eller någonting. men ämnet är genus, etnicitet och rasism. Det är ju såklart ett inntressant och väldigt viktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0