Ledig Eftermiddag!

Det känns så kontigt. Att komma hem halv 5 och inte ha någonting jag måste göra.. eller ja, jag har saker att göra som att packa Tupperware leveransen och att göra ett ärende på banken. Men det är sådana små saker som inte tar så lång tid. Annars är jag fullt ledig. Jag tror att jag ska med mammma och handla.. Bara älskar det. För ett år sedan bodde jag på Teneriffa i sju veckor, det bästa jag visste med att bo själv var att på kvällarna efeter jobbet gå ner till Mercadona(Det är en mataffär som är typ den största i samma storlek som Hemköp typ här hemma i Sverige) och handla precis vad man ville ha.. I just love it! Har även själv köpt lite nya Tupperware produkter. Bland annat en Speedy Chef.. det är en visp. Jag kommer med mycket stor sannolikhet att baka någonting idag med grädde som tillbehör.. Har även köpt en Rosa thermosmugg. Jag brukar på morgnarna ha med mig en rosa mugg med kaffe eller te... men tyvärr så läcker den.. Men nu har jag köpt en TUPPERWRE som SÅKLART inte läcker. Nu får jag sätta igång med packningen.. Hörs senare... Ciao

Kommentarer
Postat av: Helena

Din visp är fantastisk!!

2009-09-29 @ 20:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0