Livet börjar 2012.

Då var man hemkommen efter en trevlig fika med Sara. Efter fikan gick vi igenom hennes garderob. Och där
finns klänningar jag vill ha!!! Men Sara har gått ner i vikt och jag har gått upp. Ush! Hon har en klänning jag vill ha men den passar inte, hon gillar den inte. Om jag går ner i vikt till att den passar så får jag den.  Så vill jag att det
ska bli.

 Förut kunde jag gå ner i vikt men det lixom går inte nu. Man blir ju helt deprimerad. Mitt mål är 10 kg. Jag måste ta ner på mitt fikande det är prio ett! Men vad trist! Jag tycker om att träna. Det ger mig glädje och livslust. Just nu har jag lite panik med det. Förut har jag tränat på Friskis och Svettis här jag bor tre gånger i veckan. Nu vill jag inte det. Vill göra något annan form av träning. Step, Body Pump, spinning, styrketräning. Vill hitta ett ställe jag verkligen gillar och som har student priser!!!  That´s the problem. Finns det någon som har några förslag. Runt om i Malmö området. Jag blir galen om jag inte börjar tränar igen snart. Jag e trött på att springa för det tycker jag inte är roligt. Åh jag får spel på att vara student. Finns det något värre än att inte kunna köpa det man vill ha!! Det känns som toppen av mitt liv kommer at börja år 2012 i januari då jag förhoppningsvis tar examen. Som avslut på det får jag väl fortsätta läsa min bok som jag har tänkt läsa ut till imorgon har 150 sidor kvar..



Kommentarer
Postat av: Helena

Om du ska bränna fett ska du göra något där du ligger på ca 60 % av din maxpuls. Ex, gå runt 110-120 steg i minuten (tror jag det var) i minst 30 min varannan dag så startar förbränningen- och fira inte med fika efteråt.....

2009-09-15 @ 21:10:04
Postat av: Jenny

Hej

Hur mår du ?

Ha en bra kväll.

2009-09-15 @ 21:27:52
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0