Måndag kväll

Då var det måndag kväll. Sitter i soffan efter att jag precis tillsammans med Robin har sett filmen Baksmällan! Den får helt klart 5 av 5. Den var riktigt rolig! Har annars idag varit och jobbat. När jag kom hem var jag ensam i huset. Då gäller bara en sak. -Sätta sig vid pianot och spela och sjunga tills någon ber en sluta, vilket Robin gjorde klockan 22:00 när han kom hem. Nu väntas tre dgars ledig tid det ska bli härligt. Har för övrigt haft en rolig, trevlig och betydelsefull helg. Ibland har man stunder i livet som kan var väldigt långa men ibland korta. För mig är dem ofta långa, då man känner sig glad. Jag förstår inte människor som inte är glada. Folk undrar ibland hur man kan orka ha ett fullspäckat schema över vardagen.. Men hallå? Har människor enligt mig dock inte förstått att det är meningen med livet. Att få ut så mycket som möjligt vad tiden har att ge är fantastiskt. Att få göra saker man älskar, vara med männsikor som förstår en, människor som är fanatstiska, människor som är värde mekanismer på jorden. Thats´s great.
Klockan ringer iallafall 10 imorgon då förväntas en jogging runda av mrs Javerud. Så ska det bli. Har nämligen förra veckan varit ute och joggat varje dag. Jätte skönt. Brukar inte tycka det är roligt men någonstans har jag hittat en motivation som gör att det känns som jag springer mot nya utmaningar och mål i livet....
Sen blir det shopping med Robin för att träffa underbara vänner på kvällen för en tur på Malmö Festivalen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0