Middag på Chili

26 augusti 2009

Godmorgon!

Mina favorit skor! Älskar dem!
Christian och hans pappa Lasse

Jag och hans mamma Lisbeth


Det blev en trevlig middag igår. Vi åt på Chili som ligger på gågatan istället för Lilla Torg. Vi åt till förrätt nachsos med mozzarella och senare tog jag Entrecote och senare avslutade jag med chokladkaka med pecan och kola sås och hallon. Alltihopa smakade mycket bra. Speciellt chokladkakan, det var den godaste jag ätit. Jag lyckades igår bestämma mig för vad jag skulle ha för kläder. Det blev mitt lila linne och ett par nya svarta byxor och mina sbsoluta favorit skor. Nu kommer snart Sara på frukost, det är alltid lika trevligt=) Finns ingen bättre att prata och skratta med som hon=)
Upplagd av Rebeckas kl. 09:04

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0