Robin 19

den 8 september 2009
Jag är ledsen att det varit en dålig uppdatering. Men det känns nästan som om jag gått i ide för min data har gått sönder. har ni hört något så tragiskt? Helgen har jag spenderat med min underbara pojkvän i Götborg. Vi åkte upp i fredags och shoppade lite grann.. Åt en god italiensk middag på kvällen och fortsatte sedan å hotellet där vi tog vårplats i jacuzzin utomhus i blåsten.. Mysigt! Lördagen blev en halv dag på Universeum och resten av dagen tog vi plat på Liseberg! Det blev en lyckad helg! Det var nämligen Christians födelsedagspresent.
Idag fyller Robin år och det ska vi fira nu.. God mat ska det bl! Nu tjatar mamma måste duka! skriver mer sedan. Ciao!
Upplagd av Rebeckas kl. 20:06

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0