Torsdag!

Då går torsdagen mot sitt slut! Förmiddagen bjöd på föreläsning i skolan. När jag var hemkommen bjöd jag Sara på lunch. Det blev en bjudning på recept av Tina som gjorde det i TV4 i sitt program Cookalong. Fick med lime, oliver, ödlök, morrötter och olivolja servera med pressad potatis. Fisken skulle stå i ugnen cirka 15 minuter. Jätte gott! Efter det var jag ju tvungen att baka något. Blev lite sugn på att tillbringa lite mer tid i köket så det blv Kärleksmums. Dm blev mycket mycket goda!! Kvällen avslutade jag med en timmes promenad med Jessica. nu ska det bli en kopp te framför Efterlyst!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Adda min msn skriva hur vill ha din design och vill ha för bilder. se vad blir av det. enda krav jag har är att du länkar till mig från din sida sen skriver om jag har gjort den i ett inlägg. min msn imjustbeingmyself@hotmail.com

2009-09-17 @ 20:47:59
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0