Trött

den 10 september 2009

Trött!

Idag har det verkligen varit en hel dag. Det brukar det förstås vara. Hela dagar men idag har dagen varit lång fastän det har varit samma antal timmar som de andra dagarna. Vaknade vid halv åtta tiden gick upp och städade i köket och gjorde frukost till våra nattgäster. Halv tio bar det av till skolan. Sedan blidde det en lång dag till klockan fem. Inte nog med det! De sista timmarna i skolan skulle vi gå i Malmö och titta på folk och olika Mötesplatser i stan. För att tillägga var torsdagen den 10 september en sådan underbart vacker och fel dag då jag hade högklackat. Äntligen efter en vandring tillbaka till skolan och sedan mot tåg stationen, hmm tågen till Åkarp INSTÄLLDA. Jag och mina skor vandrade till bussen tog bussen. Satt i den sprang inte efter den. Hoppade av i Åkarp gick i Åkarp till stationen, cyklade till biblioteket cyklade hem. Och slutligen. När man kommer hem vad gör man om inte äter en näva kina puffar, fyra mackor en gräddbulle, tre digestivekex med cambonzola och några salta pinnar och en kopp te. Shit! Kom precis på att jag ätit en chokladbolle idag poch precis stoppade i mig en rollerkola. Å nej! Fattar ingenting. Himla mage, himla mun. Attans mej! Dagen som började så bra med Smoothie och grape frukt.. jaja nog sörjt här! Imorgon kommer en ny dag med fantstiskt många möjligheter. Testar möjligheten om att gå ner i vikt imorgon. Berättar imorgon hur det går. Klarar nog natten iallafall...
Upplagd av Rebeckas kl. 21:09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0