Tupperware!

Då har man varit iväg på ett trevligt Tupperware möte. Fick en alldeles ny fin liten burk! Me happy. Love it! Nu e jag bara på jakt efter lite värdinnor. Någon som är sugen på att ha ett party hemma hos sig?
På mötet fick vi smaka en super god morotskaka.. Inte alls dumt. har fått receptet. Ska jag våga säga att Linda och Alice var här i eftermidag då jag skulle pluggat med lurade in mig på en efetrmiddags sittning i hammock med gräddglass och Ballerina.. Nej jag ska nog inte berätta det.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja det gör jag =) Ja det ska jag göra. Vill du ha hjälp med din design?

2009-09-16 @ 22:49:52
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/
Postat av: linda

gottegris=)

2009-09-17 @ 19:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0