Varmt!

den 1 september 2009

September och en underbar värme.!

Så som vädret var igårkväll kunde jga inte föreställa mig att det skulle vara strålande solsken och varmt och svettigt så att jag skulle kunna sälja en miljon skivor i armhålorna. Puh! Jag var helt inne på att jag i morse skulle få cykla in till stan i regnkläder men så blev det icke så nicke! Vad gjorde då en söt liten flicka som jag i stan vid nio i morse. Jo, jag tog ett glädjeskutt i livet och gjorde vid mina naglar. Dem blev vita like usual. Gick och tittade på lite höstnytt i stan sen. Jag vill shoppa shoppa shoppa tills jag döör!!!! I like all! Höst kollektion=triss=ingen vinst?! Vad gör man?
Svaret på den frågan vet jag inte riktigt men det blev en lyckad dag då jag tog en fika med Annika. Hon är en gullig tjej hon. Riktig pingla! Jag tog ingen kaka.. (Får jag guldstjärna då? Det borde jag) Det blev Frapino med mycket grädde!(Det räknas väl inte, såna där vitaminer/mineraler men det ska väl vara nyttigt? Ko=nyttigt!Då blir man stark.Det e vad jag har hört! Tog iallafall smek med hallon och granatäpple... Såg precis jag skrivit smek istället för smak men jag behåller det. Vi dock inget smek men vem vet;) Man kan behöva de bögge delar! =)
Jag måste ju berätta att jag tog cykeln till stan idag eftersom att jag e så duktig men- Idag var det segt!!
Nu blir det iallafall läggdags! Skolan börjar imorgon.. Får se hur det går. Natti natti!

Måste bara tillägga att i Våga Fråga på Rix Fm i morse var det en som frågade om det finns blåbär i olika storleker?! Förra gången jag lyssnade var det någon som undrade om man kunde och hur man isåfall gjode om man ville frakta en elefant i ett flygplan... Vad tänker folk på? Kan man inte ställa en vettig fraga då likt -Blir fiskar någonsin törstiga? Den frågan hade iallafall jag ställt...
Puss
Upplagd av Rebeckas kl. 22:49

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0