Är det snart helg?

Världen!, jag har fortfarande inte hittat energin. Vart blir den av. Försov mig en och en halv timme imorse men jag kom dock bara tio minuter senare till skolan. Så jag kanske inte behöver jätte lång tid på mig på morognen egentligen, men jag tycker det är skönt om man hinner äta en riklig ordentlig frukost på morgonen. Jag är verkligen hur tröttt som helst och känner att jag skulle vilja dra täcket om mig och sova till imorgon bitti. Längtar till lördag morogn då ska jag inte sätta någon klockan och jag tänker vara helt fri och inte göra något!

 Jag kom precis hem från skolan och ska snart iväg. Ska med mamma och äta lunch på Lillgården och sedan ska jag iväg vid fem. Ska hjälpa en 10 åring med lite läxhjälp. Första gången idag så det sak bli spännande och kul.

Just nu ligger jag i sängen.. fast jag har precis bäddat med överkast för att jag skulle kunna lägga mig i den. Bäddar jag den inte så ligger jag och stör mig på att allt känns så stökigt.. Jag har gjort det riktigt bekvämt med alla kuddar och ett gott glas Brämhult juice med smak av jordgubb ovh lime. Ska kolla på Tv3 play. Missade fruarna igårkväll eftersom att jag var på fotboll och så kan det ju bara inte gå till!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0