Då slår klockan 23.

Då var torsdagen mot sitt slut och fredagen kan snart ta vid och ge oss helg! Imorogn har jag 12 timmars arbetspass att bestiga innan helgen kommer mig tätt inpå...
Idag har jag tillsammans med mamma och Gunn varit på nya Netto och handlat. Asså man skrattar ju när man ser 20 m kö in till Netto? Det är då man ser att ja, hm.. vi borde ha fler jobb i Sverige... Men man kunde ju göra sina klipp!
Efter det blev det att fara till gymmet. Efter det skola om väder och vind. Har ikväll träffat Christian bli så happy när vi ses!!

Och vad det gäller alla shaker och allt igen så säger jag bara ett ord. HUNGRIG! Jag vill äta asså man tror ju att man har psykiska problem. jag kan alltså inte tänka, lukta, se annat än mat. Jag vill bara tacka Gud för maten och inte förstå hur jag kan undgå Guds så goda ting. men, men..... Jag har klarat mig idag iallafall. Tog två knckebröd nu på kvällen men det är lixom ingen fara... Det blir samma nya tag imorgon.. Detta vill jag och nog ska klara av!! Nu ska jag sova för att ge 100 % energi imorgon på alla sorters ting...
Ska försöka somna Rode har satt på en skiva om att andas slappna av osv men jag vill ju lyssna på min Wallander ljudbok.. Men nähe det verkar inte bli någon ändring på det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0