Godmorgon folket!

Då var det måndag som betyder ny vecka on nya möjligheter. Idag är jag ledig vilket innebär ingen obligatorisk skola och inget jobb men däremot måste jag läsa en bok på 250 sidor. Jag har i fyra dagar försökt vara på biblioteket och kopiera en bok som jag behöver men någon människa har lagt den på ett ställe där den inte ska vara och jag har ingen aning. Så jag har inte kunnat kopiera den och imorgon ska vi ha seminarium på den. Jag ska till biblioteket snart och jag hoppas innerligt att boken ska vara där nu så jag kan kopiera den och börja läsa... Det blir min måndag. Ikväll ska jag med Christian på fotboll och se MFF- Djurgården. Ska bli riktigt kul. Det var längesen jag var på match. Min kusin David som är 9 år ska spela förmatch och följa spelarna in så det ska bli kul!

Helgen har varit fantastisk. I lördags kväll var jag och Christian på United hela kvällen och firade 10 års jubileum. Det var så bra. Musik, dans god mat, härliga människoroch en underbar glädje. Igår var vi i Simrishamn på kalas för Daniella fyllde 5 år.
Nu ska jag fixa mig det blir biblioteket om en timme....



Bild från i torsdags när vi var i Göteborg för att fira mormor!



Riktigt god tårta bjöds det på!!

Mamma och mormor.

Igår på kalaset åt vi grillat. Vädret var så fint så vi bestämde oss för att ta tårta kaffe och kakor ute i skogen. Det var så härligt. På bilden är det jag, farmor, farfar, Eva-Maria och Claes.



God tårta. Mörk choklad botten och jordgubbsmousse! Mums!


Födelsedagsbarnet!!


Kommentarer
Postat av: ronja

så riktigt fin du var på mormors födelsedag. riktigt fin :)

2010-05-09 @ 20:57:18
URL: http://ronjajaverud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0