Joggingtur!

Har varit ute och sprungit en runda.. sedan har jag varit ute med Bongo. Har hunnit med några situp, armhävningar.. och så gjorde jag lite övningar för armarna med mitt gröna band jag har. Det är i gummi och det är motstånd i det.. Fast jag har haft ett rött band också med ännu mer motstånd men vet inte vad jag har lagt det .. =/ Hm! Nu blir det en dusch sen ska jag bege mig till skolan.Har en föreläsning omdjurs beteende och utseende. kan nog bli intressant! Ikväll är det möte med Kristdemokraterna. Hörs i eftermiddag vänner.. Ha en bra dag!!


Funderar på att köpa nya joggingskor. Tips på några bra?

En trött Rebecka. Det är väldigt skönt att vara ute och springa. Men det finns en nackdel med att springa ute och inte på gymmet. Det är andningen, jag får helt ont och helt slemmig i halsen när man är utomhus.. men det är bara att träna på att andas rätt...

Gummibandet jag använder för att träna armarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0