Må Bra tidningen.

Då var jag på gymmet imorse.. tja dock inte klockan åtta men jag var där kvart över nio. Var inte alls sugen på att träna, eller faktum med attt jag inte var sugen på att idag kliva upp  ur sängen. Jag ställde mig på Crosstrainern och tog Må Bra tidningen för att läsa lite samtidigt.. Men innan jag hann öppna tidningen slukade Tv shop min uppmärksamhet på kanal5. Efter tre minuter hade dem övertygat mig om att jag bara måste ha en sån där Mop 20 eller vad det nu hette kosatde totalt 1500. Det var alltså en mopp som spred ånga, värme och fick huset extra rent. Det lät ju helt otroligt. Hade jag till det faktum ägt! 1500 kr hade jag nog köpt en... Men det gjorde jag inte utan istället blev jag lagom lättlurad  minutern efter ringa in till det där Ringo programmet på femman när man ska hitta ett ord och vinna pengar men aldrig kommer fram. ATT JAG ALDRIG LÄR MIG. REBECKA JAVERUD KOMMER ALDRIG FRM NÅGONSTANS NÄR DET VERKAR GÄLLA PENGAR. Nä, det e väl så jag får leva på kärleken.. Men vem sa att inte den fanns i pengar! ;) Inte vet jag....

För att återgå till min tidning öppnade jag upp den efter en liten stund och började läsa. Kände mig allmänt seg i kroppen.. Efter en stund funderade jag på om jag skulle kolla vad tiden stod på. Jag hade tänk ta den maskinen i 30 minuter. Jag sköt på det hela tiden och tänkte att tiden gick långsamt.. Efter en stund tittade jag och 45 minuter hade gått. Perfekt! Lika effektiv träning men en mycket roligare sådan. Det vill jag verkligen HISSA Må Bra tidningen. När tiden gick allärt på gymmet blev även hela min dag sådan.

Har ägnat två timmar i biblioteket och sex timmar på ICA. Ikväll har jag ätit en super god middag som mamma lagat. Hasselbackspotatis, ytterfile, wokade grönsaker och någon god sås. M.. Det var inte dumt.. NU blir det sängen för min del.. Ska läsa nya numret av Chic som jag fått på posten idag. Imorgon bär det av till Göteborg för att fira mormors 65 årsdag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0