Måndag ny vecka!

Det har varit en riktigt skön helg. I frdags var vi hos Johan och Veronica. Lördagen bjöd på sex timmar med farmor och farfar. Började dagen där med frukost. Det var lika trevligt som det alltid brukar vara att träffa dem. På lördagen kvällen slockande jag snabbt framsör Barca matchen. Söndag igår, den dagen bjöd på ett tevligt bruch kalas hemma hos Christian för hans föräldrar har fyllt år. Det var så gott, man kan ju säga som så att jag gick där inte ifårn hungrig. På eftermiddagen var jag och mamma och Rhode på United. Lovely!

Jag och mamma har ju druckit våra shakar torsdag och fredag. Till hlegen fick vi lov att äta. Dock inom viss gräns. Vilket jg klarat av. Tänk att jag faktiskt kan vara utan socker. Dock är det super duper jobbigt. Att äta sallade med två skicor fläskfile i lördags kväll har nog aldrig varit så uppskattat som då. Wow, det smackade gudomligt kan jag be att få tala om!
Jag har hållt mig idag hela måndagen också, dock ska jag inte ta någon shake ikväll utan det blir en kycklingsallad.
Nu ska jag fixa och dona i köket och ta en härlig dusch innan det är dags att sätta sig i soffan för att inta Hollywood fruar!


Invigde mina blås nya skor på kalaset i söndags!


Medan jag var hos farmor och farfar i lördags var Världens Finaste Christin ute och fiskade. Han fick napp. Det blev fin lördagsmiddag till katten i hans hus. Skrattade när jag såg Christians pappa koka upp den med lagerblad och fina kryddor, för att lilla Sessan skulle få middag.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0