Påsk!

Då var det långfredag och starten på en undebar ledig mindre semester. Imorse klockan elva åt jag och familjen en god bruch tillsammans. Efter det blev det film "Holiday" Den filmen är ju bara så bra och nu har jag sett den fem gånger. Det blev snabbis in i duschen sen. Stress som vanligt. Har varken hunnit träna eller dammsuga bilen. Får se om jag hinner dammsuga bilen imorgon bitt innan vi ska köra hemifrån klockan åtta. Jag mamma och mina två systrar ska imorgon påbörja vår mini semester. Vårt första stopp vad jag vet hittentills blir i Ullared men det blir bara några få timmar och jag åste hålla i plånkan. Efter det bär vi av oss mot Orust. till kära släktingar. det ska bli underbart trevligt. Resan fortsätter på måndag upp till Örebro för att sedan köra hmmåt igen. Det ska bli så roligt att göra något annat än att jobba, träna, och gå i skola och läsa och städa... Även om de sist nämda aktiviteterna inte tar upp 30 procnt av mitt liv. Men skönt ska det bli ändå.

Ikväll har jag avnjutit god middag hos famijen Johansson. Med en mycket enkel men jätte god efterrätt. Det var Mango, vindruvor, jordgubbar och bnaner i ugnen med vit choklad och Vientta glass.. Mycket Gott!!!
När vi är borta ska Bongo ha semester, dock ska han inte resa jätte långt. Han ska resa till familjen Johansson. Jag har packat väska till honom med rena kalsonger och tandborste. Christian kommer tt få sig ett gott skratt när han hämtar Bongo imorogn förmiddag.. HIHI!! Tur vi har samma humor min underbara pojkvän och jag..

Nu ska jag krama kudden och se Solsidan. Vilket är ett fantastisk program....


Frukost imorse...


Mitt ägg som inte sprack vid ägg pickningen....

Mitt ägg som jag hade målat.. Det sprack vid andra pickningen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0