Pigg, allärt och smal..

Vilket under solen kan göra.. Man känner sig på allärten och väldigt pigg.. Dock hade jag velat säg smal men det vore ju ingen sanning.. I mina drömmar.. men vem vet kanske någon vacker dag i regn!  Det har bjudits på skola hela dan idag.. Trevlig föreläsning imorse..Handlade om naturens ekosystem. Vem som ger vem energi, näring osv. Det är mycket att hålla reda på och väldigt intressant.

Pallar bara inte med sådana människor som ska kommentera och fråga om allt läraren har att säga.. så tiden springer till hennes (i detta fall) dialog. allt för att visa sin kunskap. Det är bar att det finns personer som kan ifrågesätta osv med hallå? Vi snackar inom en viss gräns.. Efter skolan har jag tillsammans med underbara Annika suttit i vårsolen och bara njutit... Hm Lovey!! Nu är jag hemma i mys bysor och sitter i sängen nya Veckorevyn låg på sängen när jag kom hem.. Det är alltid trevligt Men borde läsa Ekologi boken... Hm, ja vilken ska man välja....

 


En söt men upptagen telefontalare till Annika...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0