Soffan-uppskattad!

Så lovely! Var och tränade i eftermiddags. Jga kom in till gymmet som planerat klockan 15.15 då "Vänner" började på kanal 5. Helt perfekt man glömmer bort vd man gör och flåsar och kämpar på.... Det är helt perfekt.

Jag kom hem vid fem tiden och tog en lång härlig varm disch. Det var extra skönt nu när det regnat, förstår ni REGNAT!. Asså var är vi svenska människor i ett land påväg när jag Rebecka behöver frysa i slutet på april. Milda matilda! Det är fruktansvärt. Jag önskar allra mest i hela världen att jag bodde i L.A. Florida hade också gott bra... Eller något annat varmt land! Men det ska finnas trevlig shopping, mysiga coffee houses... Det är vad man behöver! Faktiskt för att överleva.. Eller ja då skulle jag nog också behöva ett jätte stort bord med massa goda frukter och grönsaker och en mamma som hade låtit mig få ha Keso på knckemackan, eller va? Nej! mamma är ju inte ens där såklart att jag bor i ett jätte fint hus alldeles själv. Eller tja mitt tjänstefolk och min underbara pojkvän hade ju också kunnat bo där förstås. Jag skulle vilja ha ett eget gym hemma så jag varje gång när jag gick in i mitt gym kunde underhållas av någon säsong vänner på den stora Tvn framför mitt löpband och min Crosstrainer. Och så skulle jag ha 60 minuters massage tre dagar i veckan. Nu far mina tankar iväg vet knappt vad jag skrivit.. men var var jag? Pratade något om?..hm.. Ja just det! Detta behöver man för att överleva! Det var ju det jag skulle komma fram till...

By the way... Jag gjorde middag till mig och Rhode. Det bleb buffalo wings och wok. Det smakade mycket gott! Soffan har bjudit mig på 4 timmar. Det mina kära vänner var inte dumt.. Det var verkligen lovely!!!

Nu ligger jag i sängen oc är 50 minuters back i min planering. Nu blir det kudden och wallander ljudbok i stereon. Imorogn bitti bär det av till gymmet igen, eftre det nåra timmars läsning i biblioteket, jodåflitig tänkte jag va. Nja någon form av självdiciplin har jag väl ändå?!

Jobb, jobb bjuds det på under eftremiddagen och kvällen..

Få man erkänna något?? Jag längtar tills imorgon kväll  när jag kommer hem och bara kan lägga mig ner och sova.. Jag förstår inte att jag e så trött hela tiden och omotiverad.. Inte alls som förut kan inte förstå var min energi tagit vägen?! Hjälp ig hitta den.. Sov gott vänner hörs imorogn. Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0