Super bra helg!


Det var en god och kalori¨snål middag Christian bjöd på i fredagskväll. Ceasar sallad. Det var riktigt gott.


Kristdemokraterna på biblioteket i Arlöv i lördags. Allmän frågestund mellan 13 till 15.


Igår var det lördag och det var den 17 april. Jga och Christian hade varit ihop i 5 år förlovade i 2 år. Christian överrasdkade mig med hotell och middag på Rådhuskällan. Detta stod på hotellet när jag kom dit!


Champagne och ett fint rosa hjärta med våra namn.

Det var en helt fantastisk helg, helt underbar. Christian är guldvärd. Söndagen avslutades med fyra timmar på ICA.

Ikväll har jag och mamma, Robin och Rhod ätit grillat och spelat spel. Det var skoj och många skratt. Nu blir det sleepe time. Imorogn väntas en hel dag med skola. OCH sist men INTE minst imorgon måste jag verkligen fullt ut till 110 procent till stjärntals bruka allvar. Ush jag vill inte äta några godsaker jag vill bli smal!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0