Underbar dag!

Det var uppstigning tidigt imorse för att åka till skolan och göra grupparbte med en annan grupp eftersom jag missat en uppgift. Klockan åtta stod jag redo utanför salen men där var tomt! Opps, det visade sig att den gruppen inte längre existerade. Nähe, det var bara att vänta till klockan tio tills nästa grupp började.. Men när jag kom dit tyckte läraren attt det inte var lönt att jag gjorde det. Så jag Rebecka har suttit tre timmar i biblioteket på skolan och läst litteratur. Jag har nu läst snart två år på Högskolan och detta har aldrig hänt. Men idag gjorde jag det och det känns riktigt bra! Jag kände mig lagom flitig tills Christian kom och hämtade mig. det blev fika hos honom.

 Timmarna gick och vad ska man säg? En snabb runda hos farmor och farfar hanns med och en trevlig kväll hos Sandra på lite ostbricka... Nu är klockan så mycket som jag inte ville att den skulle vara.... Nu säger jag Godnatt! Imorgon blir det skola för hela slanten. Det blir No i sex timmar. Vilket geni jag kommer att bli. Nu ska jag blunda och lyssna på Wallander.. Såg idag att man på ett hotell i Ystad kan sova i Wallander sviten.. Hm låter spännande. Verkar tryggt! Eller inte?..
Nu ska jag sova och drömma om en stor vinst på triss... DEt är väl så nära jag kommer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0