United Heartbeat

Lagade middag till Rhode och mamma när dem kom hem idag. Jag slängde ihop lite ingredienser vi hade hemma. Det blev faktiskt gott, lite nya expriment. Jag kokade pasta tillsammans med wokadegrönsaker. Rostade nötter och hackad vitlök och la sedan i det i pastan. Till detta skar jag kycklingfile i små bitar som jag stekte. Kycklingen la jag i cremefraiche som jag värmde på spisen, i creme fraichen la jag in hackade tomater och basilika, oregano. Det blev faktikt jätte gott. På kvällen har jag varit på United och lyssnat till Magnus, det var mycket bra. Han pratade om att vi ska sprida den kristna tron och det ska bli stort i Malmö, Sverige och Världen. Det låter fantastiskt.... När jag kom hem vid nio hanns det med. Städning i garderoben, dammsuga och plocka undan. Satte mig vid Tvn sen och åt två knäckebröd och en kopp te. Nu blir det slut med all form utav mat. Från och med imorgon börjar jag och mamma med nutrilett. Det blir tre shakar om dagen och en bars. Det är inget jag tycker är roligt och ingenting jag egentligen vill eller tror är bra men jag gör det av några själ: Jag vill för det första minska matsäcken, tappa sötsuget, lära mig själv diciplin och för att det ska bli roligt att se hur snabbt man kan gå ner. Jag och mamma har satt en månad på prov nu för ett försök. Men vi har kommit överens om att vi på lördagar och söndagar får äta. Dock inget sött, knäckebröd till frukost och väldigt små mängder till middag med mer grönsaker än vi brukar äta.. Vi får väl se hur det går. Nu blir det iallafall bedtime imorogn bitti blir det shopping på Netto om man uppskattar det och efter det träning för att avsluta med lite skola. Sov Gott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0