Asså jag springer runt som en maraton lö...

Asså jag springer runt som en maraton löpare och letar bruksanvisning på livet. Men kan inte hitta den. Såhär kan inte en dag gå till i mitt liv. Fötterna upp och huvudet ner! För att få sluta titta på kineserna en stund shoppade jag! Smycke och mjukisbyxor och skjorta. Ångest? -ja! Men dock vad skönt det kändes to be someone! Nu ligger jag i sängen och tittar på mina fantastiska fin kuddar jag köpte igår. Ska lägga in bilder på alt imorgon. Åh, ni kommer älska dem! De bara ger känslan till att säga- nämen, vad fint du har det! O man får en känsla av att vara kär. Imorgon kommer ni att förstå! Pernilla har åkt hem så ikväll gör Rhode mig sällskap i sängen istället för pernilla! Sov gott folket! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0