Då har man gjort något som man aldrig gjort!

Tidigare....
Igår som skulle till att bli en lugn hemmakväll med en inköpt godispåse och vänner maraton slutade tre inatt utan godis mer musik härliga skratt utom mitt eget och vänner men dock icke blott på en data....
Jag åt en härlig middag med mamma Ronja Jenny och Carina. Halv elva greppa jag sminkväskan och jag mamma Carina åkte in till Lilla Torg. Vilket inte blev ett lilla torg utan en date med tre häliga killar i 35+ på Fegas. Efter några bugg steg och lite därtill blev ett Sving In! Jag Rebecka 22 år gammal har varit på Sving In. Hm, ja det är oxå en upplevelse i livet. Inte så mycket att  titta på för min del... som enn annan sa "Second Hand" tja, det kan allt ligga något i det! Men trevligt var det iaf...

Mamma väckte mig elva då hade Carina åter igen anlänt på Tegelvägen med frukost. Ehy not! Varför skulle man inte få allt serverat? Klockan har redan slagit två jag är inte ens halvvägs på min dag men tror att jag kanske börja närma mig. Jag har hittentills fyllt och tömt magen och beställt kläder och skor på nätet. Klänningar leggings koftor och fyra par skor vara av ett par är ett par leopard med pälstyg högklackade. Jag kommer att bli så läcker!! Vem skulle inte kunna gå ut med mig ;)

Nu blir det duschen sen bestämt mys kläder min härliga gidispåse som inte längre är en påse utan gott godis i en rosa hjärtformad skål och vänner.. Men det få dock inte bli ett långt maraton för jag måste nämligen plugga.. Jo jo, ni läste rätt. Det är nämligen så sorgligt att det väntar två tentor på mig nästa vecka. Måndag och torsdag. Så visst har jag alltid något att se fram emot. Men den listan hade gärna kunnat fyllas på med lite annorlunda förväntningar... än tentor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0