Det blev ett linne/ tunika/ klä ning, kall...

img_0590 (MMS)

Det blev ett linne/ tunika/ klä ning, kalla vad du vill beroende på figur. för mig: tunika!  Ikväll har jag och Ronja stått för middagen för mormor och mamma. Det blev till förrätt avocado med kräftröra, smörstekt potatis, fläskfilé o h mango sås och en good frisk mumsig sallad! Till efterätt blev det à la Ronja; panacotta! Men visst är det gott!! Nu ligger jag skönt i sängen med mätt mage som sjönk lite efter en kvälls promenad med bongo. Ska läsa i boken idag Som jag "började" på igår. Blev  inte mycket med det eftersom att jag somna.... Vi får väl se hur långt jag kommer idag!


Kommentarer
Postat av: Helene

Tack för mycket god middag och uppassande. Det var trevligt:)

2010-08-04 @ 22:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0