Det blev ingen M -I - G dag idag utan en F...

img_0566 (MMS)

Det blev ingen M -I - G dag idag utan en F A M dag. Klocka  ett begav mormor, mamma, Ronja  och Rhode och jag till Ven. Första gången jag e här. Det har varit bad dock inte för min del jag sov på en bänk istället.... Det blev god kycklingsallAd i den fina picknickkorgen som jag gjort. Pasta kyckling anans coctailtomater oliver och fetaost. Mums!! Har även testat på det där med tandem cykel idag. Jo då, det kan va skoj!! Dock slutade dagen underligt. Innan båten skulle ta av för hemfärd hade vi en dröm om god glass vid hamnen. Men den sprack, glassen hDe stängt så det blir bjärred på vägen hem!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0