Det har varit en riktigt skön dag idag! Me...

img_0588 (MMS)

Det har varit en riktigt skön dag idag! Men nu är jag lagom trött! VR imorse när jag vaknade ute o gick 5 km med mormor. Mysig pratstund mellan stegen blev det, hon är en fantastisk människa min mormor. En enorm förebild! Härligt! Efter det blev det en god frukost och en liten stund i sängen med nya VR som damp ner i brevlådan vid tolv.  Eftermiddagen bjöd på shopping med Ronja och Rhode. Handlade bland annat det på bilden. Jag e så glad att jag hittade två bh som faktiskt passade mig. Det där med bh är nämligen ett bit baht problem för mig! Gissa hur minen såg ut i provrummet? Undefär som ja, hmm, när man blir jätte glad!!:) trosorna har jag köpt på cubus. Det är två olika modeller... Men det är nog dem skönaste trosorna jag vet. Finns i hipster 69 kr och string 49:-.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0