Det värsta har hänt!

Trodde aldrig jag skulle behöva säga det, men jag är beroende av min bästaste iphone. Har blivit tvungen att lämna in den på lagning idag.

Har jobbat tidigare idag. Idag? Jisses, klockan är som vanligt över tolv flera timmar efter den tid jag borde lagt mig... jaja -Välkommen du vackra tisdag!!

För att återgå till måndagen den 9 augusti jobbade jag fram till yvå. Åkte iväg på lite shopping med sara och fika. Åt för första gången idag cheescaken på Espresso House. GOOTT! - Om du hör mig nu goda kaka, så kommer jag besöka dej igen, det är en sak som är helt säker!!!
Det blev lite oplanerad shopping idag av ett nytt sov set i grått och rosa leopardmönster av linne och shorts. En fin blommig kjol, höstnytt! Köpte ven två fina rosa ljusstakar som ser ut som härliga drinkglas.
Har haft en mysig kväll i sängen framför vänner. Vilken great serie. Tänkte för mig själv att det nog skulle kunna bli en lyckadkväll  då jag skulle få nanna kudden vid tio tiden, men tanken varade inte länge strax efter halv tio kom ett sms från mamma på nedanvåningen att fika var framtaget och att gäster väntades. Carian och Micheller var på besök det blev en trevlig fika och en sen kväll... Nu ska jag nanna kudden. Klockan ringer sju för enplanerad spring runda! Sov gott vackra människor...

Längtar till imorgon, då ska jag hinna innan jobb köpa en super fin väska (har inte sett den än men rhode har beskrivit den och jag tror jag är kär)på Mango på Entre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0