Efter bk begav sig den tunga elefantbilen ...

img_5249 (MMS)

Efter bk begav sig den tunga elefantbilen som mött varenda bit av asfalten i stan ner mot Malmö hamn. Där hade båten elida lagt till. Det är en kristen båt som åker runt på sommaren och sjunger i hamnarna och berättar om sina upplevelser med Jesus. Kika in på deras hemsida elida.se  Efter att lyssnat på glädjande musik steg vi alla på båten och åkte en runda från dockan till västra hamnen. Mycket trevligt! Vi alla njöt av vacker åktur och mamma för kaffet de bjöd på en trappa ner. Alltså alla till belåtenhet!  Ikväll var det äntligen dax! Det har gått alldeles för lång tid men nu är jag tillbaka i den verklighet jag bör va!!!! Har sett sex and the city 2 idag! I lovet it! Jag skulle kunna dö för hennes garderob, deras luncher, New York, sa jag GARSEROB?! Hade jag haft den får jag en känsla av att många av mina bekymmer bara passerat. Åh!!!! Dessa klänningar och skor!! Det finn inget bättre, bara se de vackra ting som rymmer skohylla efter skohylla, glimmar och viskar... Använd mig, använd mig Vilket i min lilla värld betyder köp mig, köp mig!! Och det är sant. Shopping sugen är bara förnamnens efternamns förnamn. Så imorgon betyder shopping! Imorgon ska jag ha en dag med M - I - G!!!  Sov gott vackra människor. Det ska jag om inget annat ska jag sova bort den finne som tydligen inte fattat att den inte bokat plats under min underläpp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0