En härlig dag med härliga människor avslut...

img_0587 (MMS)

En härlig dag med härliga människor avslutades i ett mysigt uterum med en gissning på 30 värmeljus majskolvar och en härligt god ostbricka som jag ätit på tok för mycket av! Puh! Asåå jag förstår inte varför är det så svårt att låta bli ?? Att äta alltså? Att äta är ju okej men när man blivit mätt och tar mer av det goda för att det var gott.... Finns det butik som säljer en Sådan spärrskruv Att borra in i min matsäck? O ja, det e inget stav fel. Det kanske heter magsäck men ibland får jag för mig att jag varit hamster men blev lite knas och är garanterat säker på att jag kan hamstra i min magsäck som blir en matsäck. Där är drt alltid mat och ständig hunger ! Undrar hur det går ihop? Det blir för mycket tänk och bänk för mig denna kväll.... Istället ska jag snart sova min skönhetssömn men ska faktiskt börja läsa på en ny bok som heter "tusen strålande solar" godnatt tellus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0