Godkväll tellus! Tyvärr vill inte blogge...

Godkväll tellus! Tyvärr vill inte bloggen uppdatera alla mina inlägg?! Vet inte vad den gör... Men även internet tar väl semester ibland?!! Igår åt jag en mysig lunch med Sandra i hamnen tog cykeln fram o tillbaka vilket gav mig 3 mil. Tog mig en sväng in på biblioteket oxå. Så nöjd jag känner mig när jag travar ut från entrén med famnen fulla med böcker och inser hur underskattat det är att gå på biblioteket, det e både mysigt o trevligt. Äcen om jag älskar liv o rörelse är det en härlig känsla att kliva över bibliotekets tröskel in i en tystnad som ingen annan. Man lixom strövar omkring bland gångarna i sin lilla egna värld k sina tankar drömmar och fantasier.... Det sist nämnda tar verkligen över när man drar över hyllerna med alla facinerande barnböcker. Efter besöket på härliga B (biblioteket som bör skrivAs i fortsättningen med stort B, för att visa min uppskattning) blev det cykel fram o tillbaka tll Malmö igen för det blev bio med Ronja . Vi såg shrek! Om den var bra? Om den var!!!:):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0