Godmorgon!

Då gick man upp halv fem efter tre timmars sömn. Körde min älskade faster till flygplatsen imorse som skulle åka till Turkiet. Man kan ju inte annat än att säga att man är avis..

Halv sju blev det härlig träning. Det e så skönt att träna. Det är bland det mest skönaste, avkopplande jag vet! Man bara släpper all tenta ångest, livsångest, livssituationer som tynger, hur dagen ser ut det är bara jag mr muscles och städerskans dammsugare som väsnas så nyheterna på Tv4 känns väldigt långt borta framför löpbandet.. Men vad gör det när man bara springer ( Man önskar att man var påväg någonstan till ett underbart mål, men tyvärr är det samma tv och samma vägg åter och åter på gymmet och den enda målet är viktminskning. Kommer det at nås? Tja, inte vet jag , jag får nog återkomma om det där.. 


 Nu ligger jag i sängen med en hallon smoothie och ska faktiskt ge mig själv två timmars sömn innan jag sätter igåg med pluggandet inför engelsk tentan imorgon. wie! Kämpa, kämpa kämpa... Få se hur länge jag kan hålla ögonen öppna.. ska ta en titt i nya veckorevyn och min braiga bok om jag inte somnat innan dess...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0