Idag har det varit jobb för min del. En t...

Idag har det varit jobb för min del. En trevlig avslutning på dagen blev en härlig kaffe latte på mysig uteservering i Lund tillsammNs med Christian. Det var trevligt! Men vad jag inte visste var att kvällen skulle bli ännu bättre. Hade skickat Ronja idag för att köpa ett linne till mig för 200 kr av höstnytt som kom in förra veckan men till min lycka gjorde kassörskan fel och jag fick linnet för hela 50 svenska riksdaler. Så det finns ännu mer pengar att handla upp. Och jag har Turen att veta precis vilken klänning pengarna ska gå till, vilken lycka! Tack personalen på Gina tricot, hoppas ni får en god nattsömn. Det hoppas jag även ni får kära läsare. Snart ringer klockan då önskar jag att jag ska va pigg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0