Jag tror inte det är sant men jag har gått och lagt mig!

Jag är helt slut, det är så skönt att klockan inte ens är halv tio och jag redan ligger i sängen. Har idag försökt mig på att plugga intensivt till tentan jag har i NO imorgon. Men kan nog inte säga att det gått sådär jätte bra.. DEt är svårt när man inte riktigt vet vilka fel man gjorde förra gången, eftersom att läraren inte talat om det.. Men jag gör mitt bästa och tror att en god nattsömn kan hjälpa mig.. Man kan ju faktiskt inte mer än att försöka. Förutom pluggandet har jag varit och kollat på söta små valpar idag. Funderar på att köpa mig en liten kompis. men har givit mig själv lite betänketid till det! Kvällen blev möte med Kristdemokraterna.

Nu tänker jag sova gott, även om dagen gav mig resultat som var mycket tråkigt. Hade en lite utflykt jag skulle ge mig iväg på som jag sett frame mot i sommar, vilket får vänta. Så nu funderar jag på att själv åka på spa en hel dag, bara för att få ha det riktigt skönt! Det hade varit riktigt härligt!
Nu ska jag lägga mig till ro och fortsätta njuta till Carolas skiva "Blott en dag". Den får en att må bra, och tända ljus höjer stämmningen. Sov gott världen och ha en fatastisk vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0